Despre Campanie

Ideea campaniei a pornit de la faptul că, deși trăim într-o societate în care se discută intens despre egalitate între sexe, egalitate de șanse, acces la educație, tot femeile sunt cele care se judecă cel mai aspru chiar pe ele însele, mai ales când vorbim despre frumusețe și îngrijire personală.

Astfel am inițiat campania “Unirea la feminin”, prin care promovăm solidaritatea feminină și bunătatea, ca fiind cele mai înalte forme ale frumuseții. Așadar, pentru a fi unite în frumusețe, vă îndemnăm să cumpărați produse Gerovital și să dați șansa la îngrijire personală și unei alte femei.

În cadrul campaniei desfășurate între 1 martie și 1 decembrie 2018, o parte din valoarea produselor Gerovital achiziționate de românce din toate canalele de vânzări (online, magazine de brand Gerovital, hypermarketuri etc) va fi transformată în seturi de produse de îngrijire personală (deodorante, geluri de duș, șampoane, creme de față), destinate femeilor din grupurile vulnerabile, defavorizate și care au acces limitat la acest tip de produse.

Ana Barbu

Andreea Preda

Anca Precup

Mirela Vașadi – Blasius

Ruxandra Oancea

Making of

Află ultimele noutăți